Customer service trends: faster, cheaper, and more human

Webinars
<5 min.

Understand and act on your ticket data with Insights reporting

Webinars
<5 min.

Debunking the myths of omnichannel customer experience

Reconsideración de las habilidades de atención al cliente para la nueva era del comercio minorista

Colecciones
5-10 min.

Agility and the total cost of the customer experience

Webinars
<5 min.

Cómo Discord adaptó su servicio para dar soporte a 46 millones de usuarios activos al mes

Webinars
<5 min.

Expert Roundtable: How AI Creates Better, Proactive Customer Experiences

Webinars
<5 min.

Expert Series: Extending the Zendesk data model with Custom Resources

Webinars
<5 min.

(¡Compárate!) Puntos de referencia para las organizaciones de atención al cliente - América

Webinars
<5 min.

(¡Compárate!) Puntos de referencia para las organizaciones de atención al cliente - Europa

Webinars
<5 min.

Expert Series: 5 Tips to Grow Sales using Zendesk Chat

Webinars
<5 min.

How Squarespace surpasses customer expectations with 24/7 self-service support

Sharing identity to foster customer loyalty

Zendesk Benchmark: cómo las empresas nativas digitales de rápido crecimiento pueden innovar y evolucionar

Zendesk Benchmark: cómo las compañías establecidas se benefician con la transformación digital

How Bark disrupted pet retail with a great customer experience…for dogs

Por qué el soporte omnicanal no es una leyenda

Keep video gamers happy with these 4 customer service tools

Implement a world-class customer service solution

Experts weigh in on tomorrow’s best CX practices

Fairness in the customer relationship

How Brooklinen woke up the bedding industry by going direct-to-consumer

Slack & Zendesk: The future of internal collaboration

Webinars
<5 min.

Novedades de Zendesk: junio de 2018 – América

1 2 3 4 5