• Iniciar sesión
  • Soporte del producto
  • Compañía
    • Acerca de nosotros
    • Prensa
    • Inversionistas
    • Eventos
    • Carreras
    • Diversidad e inclusión
    • Impacto social
    • Asuntos legales
  • Contáctanos
  • English
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. Conviértase en la compañía que sus clientes desean.
  • Contáctanos
  • Toggle Mobile Menu
  • Productos
    • Zendesk para el servicio de atención al cliente

      La solución de atención al cliente integral

    • Zendesk para ventas

      La solución de ventas moderna

    • Plataforma Sunshine

      Rápido, abierto y flexible

    • Marketplace

      Aplicaciones, integraciones y socios

  • Precios
    • Zendesk para el servicio de atención al cliente

      La solución de atención al cliente integral

    • Zendesk para ventas

      La solución de ventas moderna

  • Soluciones
    • Empresa

      Mantén conversaciones a gran escala

    • Pequeñas y medianas empresas

      Crece sin las dificultades propias del crecimiento

    • Startups

      Empieza con buen pie

    • Help desk de uso interno

      Trata a los empleados como clientes

    • Sectores

      Satisface las necesidades de tu mercado

  • Demostración
  • Recursos
    • Blog

      Guías, informes y mejores prácticas

    • Webinars

      Aprende dondequiera que estés

    • Eventos

      Reúnete con nosotros (respetando la distancia social)

    • Comunidad

      Conectar, aprender e interactuar con los usuarios de Zendesk

    • Servicios de consultoría

      Obtén ayuda práctica, soporte dedicado u orientación experta

    • Novedades de Zendesk

      Descubre las últimas actualizaciones de productos

    • API y programadores

      Información para crear cosas con Zendesk

    • Socios

      Cómo localizar a un socio de Zendesk o cómo hacerse socio

    • Historias de clientes

      Ver el éxito alcanzado con Zendesk

  • Compañía
    • Contáctanos
    • Acerca de nosotros
    • Prensa
    • Inversionistas
    • Eventos
    • Carreras
    • Diversidad e inclusión
    • Impacto social
    • Asuntos legales
  • Idioma
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Prueba gratuita
  • Iniciar sesión

Información legal y recursos

  • Acuerdos y términos
  • Políticas y lineamientos
  • Marcas comerciales y propiedad intelectual
  • Adquisiciones y proveedores
  • Privacidad y protección de datos
Acuerdos y términos

Acuerdos de clientes y términos del usuario para productos y servicios

  • Acuerdo de Suscripción General
  • Términos Específicos de la Región
  • Términos de los Servicios de Consultoría
  • Cómo protegemos sus datos de servicio (Servicios empresariales)
  • Cómo protegemos sus datos de servicio (Servicios de innovación)
  • Lista de servicios de innovación
  • Acuerdo de licencia de programador de aplicaciones y API
  • Marketplace Terms of Use
  • Política de Eliminación de Funciones
  • Asignaciones y transferencias
  • Acuerdo de Servicios de Suscripción del Revendedor

Privacidad y protección de datos

  • Sitio de privacidad y protección de datos de Zendesk
  • Política de privacidad
  • Política de cookies
  • Acuerdo de procesamiento de datos
  • PowerForm anexo de la CCPA
  • PowerForm anexo de la LGPD
  • PowerForm del BAA
  • Política de Solicitud de Datos del Gobierno

Políticas

  • Política de eliminación de datos
  • Política de Créditos Promocionales
  • Política de almacenamiento de datos regional
  • Política de subencargados
  • Política de conducta y contenido para el usuario de Zendesk

Términos del producto

  • Política de accesibilidad
  • Política de Cookies dentro del Producto
  • Service-Specific Terms

Términos de la prueba gratuita y los Servicios Beta

  • Pruebas gratuitas
  • Servicios beta

Zendesk Product Accessibility

At Zendesk we don’t really think about Accessibility as a technical or business issue. We think about it as a human issue. It’s about inclusivity and opportunity for everyone.

The customer service industry is a source of jobs for millions of people, and if people can’t use our technology, they can’t access those jobs. Also, because we power customer service software for other companies, it’s our job to make sure their customers can get help, regardless of how they access technology or experience the world.

Our goal is not only to meet the industry standard, WCAG 2.1 AA, but to go beyond it wherever possible. We want anyone accessing Zendesk with assistive technology to encounter a successful and positive experience.

Accessibility is an ongoing effort, and we acknowledge that issues can slip through our release process. If you spot a problem with one of our products, please use one of the channels below to let us know.

What we’re doing

To deliver accessible products we pay attention to Accessibility throughout our release cycle. This includes:

  • Following the standards and documentation created by our Product Accessibility team.
  • Training everyone involved in delivering our products around assistive technology and Accessibility best practices. This includes, designers, engineers, product and program managers, and content writers. At a personal level we try to make sure all Zendesk product and engineering employees think about the humans at the other end of the internet by sharing stories and feedback.
  • Leveraging Garden, our design system, from early design through development to ensure an accessible foundation for all our products
  • Testing our products before release using both manual and automated techniques.
  • Conducting regular research with agents, admins and end users who rely on assistive technology to collect feedback and help us prioritize improvements.
  • Systematically tracking both remediation and new feature progress to drive quality improvements
  • Engaging third-party auditors to conduct regular compliance audits of our products.
  • Listening to feedback from customers. Please use the channels listed below to get in touch.

Please refer to our help center to review our current Accessibility features.

Recommended Screen Readers and browsers

Please refer to your specific Zendesk product system requirements for recommendations on Operating System and browser combinations. Make sure you are on the latest versions of all software so you benefit from Accessibility bug fixes.

To ensure the best possible screen reader support in Zendesk products, we recommend the following:

  • Windows: Use the latest version of Google Chrome, combined with the latest version of Jaws or NVDA.
  • MacOS: Use the latest version of Safari, combined with VoiceOver, which are both built into the operating system.

Accessibility Compliance

Zendesk uses the Voluntary Product Accessibility Template (VPAT), to publish an Accessibility Conformance Report (ACR), which documents an audit of our systems relative to WCAG 2.1 AA performed by a third party accessibility vendor.

One use of the reports is to describe how the accessibility features of the Zendesk product help federal agencies address the requirements of Section 508 Standards. This can assist Federal contracting officials and other buyers in making preliminary assessments regarding the availability of commercial “Electronic and Information Technology” products and services with features that support accessibility.

At this time we have the following reports available:

Product Accessibility conformance report Date updated
Support Agent Experience Support Agent Experience (VPAT 2.3) December 2019
Admin Center Admin Center (VPAT 2.3) December 2019
Classic Web Widget Classic Web Widget (VPAT 2.3) December 2019
Guide Help Center Guide Help Center (VPAT 2.3) February 2019
Classic Mobile SDK for iOS Classic Mobile SDK for iOS (VPAT 2.3) December 2019
Classic Mobile SDK for Android Classic Mobile SDK for Android (VPAT 2.3) December 2019

How to get in touch

If you have questions about any aspect of Zendesk Product Accessibility, we offer the following channels for you to get in touch:

  • To learn about our compliance, please review the Accessibility conformance reports listed above.
  • If you have additional questions, please use the guidance at Zendesk Customer Support to get in touch.
  • If you encounter any issues with any of the above channels, please email accessibility@zendesk.com.
Zendesk

Campeones de atención al cliente

Nuestros productos
  • Zendesk para el servicio de atención al cliente
  • Zendesk para ventas
  • Plataforma Sunshine
  • Marketplace
  • Últimas actualizaciones
Principales funciones
  • Sistema de creación de tickets
  • Mensajería y chat en vivo
  • Centro de ayuda
  • Voice
  • Foros de la comunidad
  • Informes y análisis
  • Answer Bot
  • Software para servicio de atención al cliente
  • Software de creación de tickets
  • Software de chat en vivo
  • Base de conocimientos
  • Software para foros
  • Software de help desk
  • Seguridad
Recursos
  • Soporte del producto
  • Solicita una demostración
  • Blog
  • Capacitación
  • Socios
  • Webinars
  • Historias de clientes
  • Servicios
Compañía
  • Acerca de nosotros
  • Prensa
  • Inversionistas
  • Eventos
  • Carreras
  • Diversidad e inclusión
  • Impacto social
  • Contáctanos
  • Mapa del sitio
  • Estado del sistema
  • Asuntos legales
Favoritos
  • Zendesk para grandes empresas
  • Zendesk para pequeños negocios
  • Zendesk para startups
  • Benchmark Zendesk
  • Cuadrante mágico de CRM de Gartner
  • Tendencias de la experiencia del cliente

Sé parte de la comunidad

Suscríbete a nuestro boletín.

Ingresa una dirección de correo electrónico válida
Por favor, ingresa una dirección de correo electrónico válida.
Las direcciones de correo electrónico no deben comenzar con:
Al enviar mi información personal, entiendo y acepto que Zendesk puede recopilar, procesar y conservar mis datos de conformidad con la Política de privacidad de Zendesk.

¡Bienvenido al club!

¡Lo sentimos, algo salió mal!

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o ponte en contacto con Zendesk para solicitar soporte.

Términos de uso Política de privacidad Política de cookies Cookie settings ©Zendesk 2022