Zendesk Talk Demo

On-Demand with Emily Vince, Product Marketing Manager

Phone support is a powerful way to help your customers. It allows agents to resolve complex issues faster and deliver personalized support.

Zendesk Talk—cloud-based call center software—is the easiest way to connect with your customers over the phone, right from the Zendesk Support ticketing system.

Watch this on-demand demo to learn how Zendesk Talk:

  • • Allows you to launch a customized contact center in minutes, right from the Zendesk    ticketing system
  • • Empowers agents with one centralized, multi-channel support system
  • • Provides powerful reporting and cross-channel analytics

Also, get tips on how to set-up your Zendesk Talk for optimal performance.

Fill out the form and view the demo now!

Llene el formulario a continuación para registrarse:

Escribe tu nombre
Escribe tu apellido
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Ingresa un número de teléfono válido
Escribe el nombre de tu empresa
Selecciona el rango de tu puesto
Seleccione su departamento
Selecciona el sector en el que trabajas
Seleccione el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos ocasionales sobre productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Seleccione una opción

Thanks for signing up for our webinar! You will receive an email from us shortly with further details.

Lo sentimos, algo no funcionó bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud..., espera un momento