What’s New at Zendesk: September 2018 – Asia Pacific

Disponible a pedido y presentado por el equipo de marketing de productos de Zendesk

This quarter’s What’s New webinar is all about the agent. Join the Zendesk Product Marketing team — and a special guest from our Guide Product Leadership — to learn how our new features will allow agents to deliver faster, more seamless support.

In this webinar, we’ll show you how to:

● Customize with Contextual Workspaces so agents have the right tools for each ticket
● Supercharge agent efficiency and reduce workload with the Answer Bot SDK and
   Rapid Resolve
● Optimize your Zendesk with Closed Preview Apps and Custom Resources
● And… Chatbots. ‘Nuff said.

And don’t forget to check out the What’s New page to get more details about our latest product releases.

Llena el formulario a continuación para ver el webinar completo:

Escribe tu nombre
Escribe tu apellido
Ingrese una dirección de correo electrónico válida
Ingresa un número de teléfono válido
Escribe el nombre de tu empresa
Selecciona el rango de tu puesto
Seleccione su departamento
Selecciona el sector en el que trabajas
Seleccione el número de empleados
Selecciona tu país
También deseo recibir correos electrónicos ocasionales sobre productos y servicios de Zendesk. (Puedes cancelar la suscripción en cualquier momento).
Seleccione una opción

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

Lo sentimos, algo no funcionó bien.

Vuelve a cargar la página e inténtalo de nuevo, o bien envíanos un correo electrónico directamente a support@zendesk.com.

Estamos enviando tu solicitud..., espera un momento