Inicio
Support
Funciones
Remote Helpdesk Software

Remote helpdesk software

Soporte sin fronteras

Great support and a consistent brand experience shouldn’t stop when customers connect with businesses on the go.

Zendesk's remote helpdesk software helps companies meet customers–and their expectations–whether they’re online, in line, or just waking up.

La noticia entre bastidores

Zendesk Support is a help desk. It's remote support. It's ticket management. Go ahead call it help desk software but don't try to tie it down. It's free range after all. And, it connects you to your users wherever they roam on whichever channel they love. All of this, wrapped up in a beautifully simple package that makes everyone go.....awe! (Save the bow.)

¿Sabías que...?

Zendesk Message y nuestro canal nativo para SMS abren las puertas hacia el soporte y la interacción en los canales emergentes.
  • Póngale un sello único a su soporte interactuando con los clientes en canales nuevos.
  • Cultive una buena relación con sus clientes viéndose con ellos en los lugares que ya frecuentan.
  • Resuelva los problemas rápidamente con índices de respuesta más rápidos por SMS.

Elige el plan de Zendesk que más te convenga.

Ver una demostración en vivo del producto

Te explicaremos de qué se trata la familia de productos y responderemos todas las preguntas que tengas sobre Zendesk.

Solicitar una demostración